gepost op: 24-11-2008 16:47
(6 reacties op dit topic)
(6 reacties op dit topic)
ErwinSaxo
Rijden en glijden in de sneeuw
Vanmorgen ging ik ondanks het spitsalarm midden in de spits de snelweg op, geen problemen met gladheid tot zover. Maar toen de afrit... Ik remde en wat denk je? Ik gleed alleen maar harder door. Al 'pompend' langs de rij auto's voor me gestuurd en uiteindelijk stond ik zonder botsen stil. Hart klopte in mijn keel, had ik anders moeten reageren? Ik weet het niet...[Dit bericht is gewijzigd door de webmaster op 18-10-2011 15:47]
Reacties
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren
gepost op: 24-11-2008 16:48
ErwinSaxo
Oja, voor wie het niet wist: er lag veeeeeel sneeuw.
gepost op: 03-12-2008 11:42
Bien
NOg nie meegemaakt, maar autootje van mams heeft ook geen abs ofzo - denk dat je wel goed hebt gedaan, mss langzamer = beter? xD
gepost op: 08-01-2009 15:37
annie
hmm ja klinkt bekend. gewoon stuur vasthouden, gas loslaten en hopen dat je nergens tegenaan botst..?! zo heb ik de mijne in elk geval weer onder controle gekregen maar ja.. ik had geen rij auto's voor me.. mijn mams is trouwens al eens vet gespint in de sneeuw. een echt 380 gemaakt hihi
gepost op: 21-03-2009 11:55
robin
je snelheid zou je moeten aanpassen en extra alert zijn op de weg
gepost op: 27-03-2009 15:15
rietparra
gelukkig gaat nu de zon schijnen :D
gepost op: 16-07-2010 01:41
Wel zou je inderdaad je snelheid kunnen aanpassen en een abs naabootsen door (zoals je ook deed) pompend te remmen! Verder rustig blijven!
djbigb
Je hebt het sowieso goed gedaan, geen brokken! dus hoe je het ook bekijkt je hebt het goed gedaan!Wel zou je inderdaad je snelheid kunnen aanpassen en een abs naabootsen door (zoals je ook deed) pompend te remmen! Verder rustig blijven!