gepost op: 15-12-2008 18:12
(33 reacties op dit topic)
Wat zit er bijvoorbeeld allemaal in zo'n box? Waarom kunnen ze niet aan worden gevraagd?
(33 reacties op dit topic)
Jeroniemo
GASZ!Box
Op dit moment is het helaas niet mogelijk de GASZ!Box aan te vragen. Wanneer dit wel weer kan, laten we je dit zo snel mogelijk weten!Wat zit er bijvoorbeeld allemaal in zo'n box? Waarom kunnen ze niet aan worden gevraagd?
Reacties
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren
gepost op: 08-01-2009 18:53
Stokkie1
Ik wacht al sinds oktober op die box! Waarom is het dan niet mogelijk?
gepost op: 28-01-2009 15:43
0o0sabbie0o0
ik wil ook een box!! waarom kan ik hem niet aanvragen?? en wanneer verwachten jullie dit probleem verholpen te hebben?
gepost op: 10-02-2009 01:10
eenhoorn50
ja ik heb hem ook al maanden geleden aangevraagt en ook nog steeds niet gekregen ik vraag me werkelijk af of we die nog krijgen
gepost op: 22-02-2009 16:30
Alvast bedankt
lorretje
Is hier iemand al wel mee aan de gang, trouwens?! Ik begin me af te vragen of deze site wel degelijk wordt geupdate en iemand ons de wwarheid kan vertellen wat er gaande is met deze situatie? Ook al is het maar bij deze mededelingen?! Please give us some info, yo!Alvast bedankt
gepost op: 25-02-2009 10:51
GASZ!
De GASZ!Boxen die al aangevraagd zijn worden zeer binnenkort verzonden - daarvoor wordt direct contact met je opgenomen. Als je nog geen GASZ!Box hebt kunnen aanvragen: Hou GASZ! in de gaten!
gepost op: 09-03-2009 18:13
Ja, dat doe ik al enige tijd, maar ik zie nog niets?
pimspage
Als je nog geen GASZ!Box hebt kunnen aanvragen: Hou GASZ! in de gaten!
Ja, dat doe ik al enige tijd, maar ik zie nog niets?
gepost op: 16-03-2009 15:12
ik wil ook zijn box
basarnts
wanneer zijn de gasz! boxen weer aan te vragen en wat zit er allemaal in?ik wil ook zijn box
gepost op: 18-03-2009 09:40
Vanaf die datum wordt ook iedereen benaderd die al een GASZ!Box heeft aangevraagd. Dit om het adres en alle andere informatie nog een keer te controleren.
GASZ!
Vanaf 24 maart zijn er weer GASZ!Boxen aan te vragen. Kijk dan GASZ!Web voor alle informatie. We zijn op dit moment alles aan het testen en in orde aan het maken. Nog héél even geduld dus.Vanaf die datum wordt ook iedereen benaderd die al een GASZ!Box heeft aangevraagd. Dit om het adres en alle andere informatie nog een keer te controleren.
gepost op: 25-03-2009 20:20
basarnts
wat zit er precies in die GASZ!box, want ik ga niet 6,95 betalen voor iets wat ik misschien al in de auto heb liggen. Kan iemand mij dit vertellen?
gepost op: 25-03-2009 22:00
robin
ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig naar alles in dat boxje
gepost op: 28-03-2009 17:08
dennisalphen
waar blijft die box nou? volgens mij krijgen we hem niet eens is.
gepost op: 28-03-2009 19:48
robin
je moet gewoon 3 weken wachten vanaf de datum dat de incassokosten zijn afgeboekt en ze starten 24 maart dus we moeten gewoon geduld hebben :P
gepost op: 01-04-2009 10:46
Maar ik moet dus opnieuw bestellen ook al heb ik het eerder aangevraagd?
eland
Het voelt een beetje vreemd. Eerst is het gratis, wacht ik maanden op niks. En nu moet ik 6,95 betalen, voor wellicht iets volkomen onnodig.Maar ik moet dus opnieuw bestellen ook al heb ik het eerder aangevraagd?
gepost op: 02-04-2009 19:39
@eland tuurlijk hoeft dat niet je heb lijkt me toch dat je een bevestigings mail heb gehad van je bestelling?
robin
wat zijn wij hollanders echt gierig ofwat ? :P we moeten niet denken dat de verzendkosten en verpakkingskosten ook niets kost en de box zelf is wel gewoon gratis, niet alles kan.@eland tuurlijk hoeft dat niet je heb lijkt me toch dat je een bevestigings mail heb gehad van je bestelling?
gepost op: 07-04-2009 17:40
subarukuukn
ik krijg net een mailtje dat ik de box nog gratis kan krijgen omdat ik die voor die tijd heb aangevraagt maar vind het nu vreemd dat ik 6,95 moet betalen:S
gepost op: 20-04-2009 14:35
kan iemand dat mij vertellen?
chrisV
ik ben benieuwd wat er in de box zit.kan iemand dat mij vertellen?
gepost op: 23-04-2009 13:52